Wednesday, November 28, 2007

Ytterligare En Morgon...

Blev till att gå upp halv sju idag istället för sex, allt bara för att jag vaknade tio min innan jag tänkt att gå upp och jag hatar att vakna precis innan min klocka ringer för jag vill kunna vakna av den och inte känna att man inte har hunnit somna om innan den ringer.

Två Timmar(Still Going):

* Shit har ätit, tittat på KF, satt på en tvätt och diskat på den här tiden som jag varit uppe. Skall väl traska till ICA köpa lite mjölk och panta burkar och flaskor, pappa kommer väl om några timmar och skall hjälpa mig med min döende spis.

* Så nu har jag skrivit om och skickat in jobbansökan till Nef, nollnio:tjugoåtta - Snart blir det att sätta på en tvätt till.
* Voila, har hängt en tvätt och satt på ytterligare en tvätt och klockan är bara kvart i tio.
* Nu har pappa varit här och konstaterade att en fas pajat - Fortfarande inte pluggat (tolv:femtio).
* Fått tummen ur och messat Pricken - Plugga kanske...?

No comments: