Saturday, November 3, 2007

Would Someone Please Kill My Neck...?

Asså shit min nacke är så död idag, efter ett jävla härjande på min kära kompis Olofs första spelning så fick nacken ta skiten efteråt. Jävlar va grymt det var och man blev ju knappast mindre taggad och sugen på att själv stå framför ett mixerbord och spela för en publik. Nu skall jag nog dock ta och äta lite är lite små hungrig och behöver komma ifrån datorn samt att jag behöver plugga.






*
Min frustration över [Film Noir]...

Nu har jag åtminstone börjat skriva på min hemtenta, nitton:femtioett. Visserligen började jag för en liten stund sedan men blev tvungen att ta en paus och installera om Office 2007 för att [M]icro$oft monopoliserar alla sina produkter mer och mer, fittorna. Hoppas att man får skrivit klart lite för imorgon skall jag dra och se DJ Premier visserligen inte förens på kvällen men skall träffa Stefan på dagen för att diskutera och finlira på hemtentan så gäller att komma så långt idag som möjligt. Blev visst att installera Office XP istället.

Bajs på semantik och syntax,
Bajs på Steve Neale,
Bajs på Rick Altman,
Bajs framförallt på Thomas Elsaesser.
Kommande:
1 Dagar: Jag Drar På DJ Premier På Pustervik (4:e Nov - 2007)
6 Dagar: Jag Drar På ElektroStat I Oslo (9:e - 10:e Nov - 2007)
20 Dagar: Jag Drar På Absynth På Röda Sten (23:e Nov - 2007)
43 Dagar: Jag Drar På Laibach På Storan (16:e Dec - 2007)
48 Dagar: Jag Drar På VNV Nation (Igen) På Musikens Hus (21:e Dec - 2007)

Så här efter kvälle så väntar en sjuhelvetes disk och sen är det nog sängen som gäller, kanske skall läsa lite mer av Steve Neale men tror inte jag orkar det. Jaja får se hur det utvecklar sig, tjugotvå:nollnoll. Diskat, tagit ett bad och tittat på lite KF så är det väl dag för att lägga sig antar jag, är inte så jätte sugen men borde väl ifall jag skall försöka komma upp om sex timmar.

Vill egentligen inte gå och lägga mig men... fick en tid den 14:e hos min kurator så jag antar att jag skall försöka hinna läsa igenom all och försöka göra någon slags sammaställning av det hela, får se hur det går. Min nacke är dum mot mig men detta bara för att jag var dum mot den först. Hade varit så jävla nice med en massage men lite svårt ifall man inte vill betala en del pengar för det.

1 comment:

"Pooptroop" said...

Hahaha, man googlar på Rick Altman + semantik.. så hamnar man här, fint det!