Thursday, November 15, 2007

Skulle, Men...

Skulle tagit mig upp nollsju:trettio men blev strax efter nio, jaja blev i alla fall tidigare än jag brukar. Alltid något antar jag.

Det är ju bara det att jag behöver ju änna plugga och jag har verkligen inte ork till det, klockan är nu fan elva:nollfem, det innebär att jag varit vaken i ca 2 timmar och inte gjort något vettigt förutom att käkat frukost. Det är verkligen inte bra. Sitter och smuttar på en halvliters energidryck som stod i kylen, den stod där, den behöver drickas upp någon gång och jag vill vakna till lite.

Scheize, klockan är redan nollett:nollåtta men jag har åtminstone pluggat i 45 min och skall ta mig ett KF-avsnitt och sen tänkte jag att diska. Skiter nog i att dra på filmen som vi skall se idag, skall försöka bli av med min förkylning hade jag tänkt. Har även tänkt på att ifall man skall plugga ca 8 timmar om dagen kanske man borde försöka vara i skolan till nollåtta:tjugo, dock innebär detta att jag behöver gå upp typ sju för att do my daily routine. Kolla på nätet ca tjugo min, sen käka och titta på KF i 45 min.

No comments: