Monday, November 19, 2007

8 Timmar...

Fan va gött idag har jag sett ca 8 timmar Brothers & Sisters gick upp vid ett tiden så det är nog inte så farligt att jag varit vaken hela dagen. Skall ju fan dra mig strax ändå, typ 2½ timme men ändå. Pratade lite med Noa under natten, är väldigt skönt att prata med någon som förstår en. Blir så mycket enklare när man slipper förklara sig hela tiden och försöka få folk att förstå. Man slipper känna sig helt alienated. Asså fan ännu en gång, tack så jävla mycket. Kommentaren gjorde verkligen mycket, tack !

Fan också Arlene, nu känner jag mig skit mainstream. Usch hatar att vara som alla andra, strävar väl inte att försöka vara något jag inte är utan försöker bara leva ut något som aldrig till 100% kommer bli utlevt. Jag är inte som alla andra, jag är speciell även om jag inte för stunden orkar göra så mycket åt det utseendemässigt. Det blir säkert bra snart, får man hoppas. Kan bara inte göra något med håret, har lovat syrran och redan råkat baila en gång för att jag klippte mig nu måste jag fan hålla mitt löfte.

No comments: