Saturday, November 24, 2007

Äter Och Myntar Begrepp...

Myntade precis begreppet "för-hungrig", allstå man är hungrig innan man egentligen skall äta mat och kanske tar sig ett litet snack före maten som jag gör nu, nattens pommestallrick. Tycker naturligtvis att det är ett utmärkt begrepp då jag kom på det.

Det kommer nog ta ett litet tag innan man väjner sig med septumen det känns som om man skall komma åt den hela tiden när man rör munnen eftersom den rör också då på sig men inte så ofta man kommer åt den och när man väl gör det så kan det göra förbannat ont dock. Precis som att få ett ordentligt slag på näsan, som när man lirar fotboll och någon skjuter fanskapet på näsan. Den blev fan bra ändå, visste inte om jag skulle ha 1.6mm eller 2mm men tror 2mm hade blivit lite stort, kanske checkar det en annan gång men inte nu på ett tag. Får i så fall vänta på att jag fått gjort de andra två. Lite synd att jag fick han som bara gör sitt jobb, lite snack, jävla mycket verkstad. Han kan ju sin shit och är riktigt jävla duktig bara att han säger inte så mycket, känner mig mer trygg med han som är lite mer pratsam och buddy-like. Skall inte klaga, får en kompetent piercare som gör sitt jobb, bättre de än någon som är astrevlig och gör det fel.

1 comment:

Anonymous said...

mimare 4tw! Noa älskar mimare mest!