Sunday, November 18, 2007

Fitta...

Jag lyckas fan göra det igen, jag lovade mig själv att plugga, att inte göra samma misstag som jag gjorde förra gången men det verkar ju ha skitit sig ganska brutalt. Visst jag gjorde upp en plan men har knappast följt den. Fan va jag inte är glad på mig själv, köpte en påse chips igår också men visserligen sket jag i att käka på donken när jag och Victor var där inatt, alltid något antar jag men ändå. Bara för att det blivit så här så kommer jag inte se någon anledning att försöka utan kommer bli samma panikpluggning som det var förra gången.

Kan väl inte räkna med att jag kommer lyckas göra allt på en gång men ändå, får väl fortsätta försöka vara sund och se hur det går med övriga mål som jag satt upp. Kanske när denna månaden har gått så har man fått lite mer tro på sig själv, hade väl inte varit helt fel med tanke på hur jävla liten den är och typ alltid varit innan. Istället för att sitta och lipa och klaga över det hela borde jag ju verkligen sätta mig och plugga men jag har verkligen inte motivationen till att sätta igång. Fan att ha tv-kanaler förstör fan mitt liv, eller snarare så är jag lika dum som alla andra och fastnar framför tvn, i och för sig satt jag väl framför datorn annars så jag vet inte riktigt om det blivit någon skillnad. Hur som helst har jag fastnat för en ny tv-serie, en dramaserie tror jag det är, Brothers & Sisters heter det och jag kände bara behovet av att ladda ner och se vad det var för något. Försöker väl bara fly från pluggandet och en paus i KF-tittandet eller nått.

Jag vill verkligen inte sitta hemma idag känner jag, usch... tomt, svart, tyst och förbannat jävla ensamt. Det är fan smärtsamt plågande att titta på denna serie, jävlar... det går inte riktigt ihop med min mr. macho man. Jag som inte kan visa eller uttrycka känslor på något sätt, även om jag är helt jävla ensam. No one will see och hear you, but still can't do it. Det blir knappast bättre av att inse det gång på gång.

No comments: