Tuesday, November 20, 2007

Våld, Frågetecken...

Jag vill såå mycket bara slänga ut den stol jag sitter på ut genom fönstret. Frustration är fan något jag bär på just nu. Jag är nog mest bara förbannad på mig själv för att jag lyckats att inte plugga, visst har jag i ett par dagar försökt skära ner på [ond]saker men jag kan inte bara försöka orka med det, jag har en massa andra viktiga saker att hantera som kommer med ett vuxet liv. Vet att man måste ge sig en break osv. men jag är trött på att inte knappt bara orka med det vardagliga livet att borsta tänder och andra små saker, jag vill bara inte bli hemma. Det är fan då man blir galen, sitta hemma är inte alltid the shit. Jag är inte så mycket för att ta med mig jobbet hem, jag kan göra bra ifrån mig bara så länge det är under arbetstid. Fakk, kanske borde försöka med att sätta mig och plugga 45 min och sen göra något annat, bara att det funkar inte i längden, behöver förlänga pluggandet och pauserna och det väldigt snart.

Ett konstaterande är ju att jag behöver strukturera upp mitt liv väälidgt mycket åtminstone nu för att fixa det, det är bara så svårt att sätta igång och hålla det vid liv. Behöver någon som står och ser till att jag fortsätter plugga. Mitt lilla struktur liv hade uppenbarligen funkat bättre ifall jag bara haft något att göra när jag väl pluggar eller arbetar och att jag har min fritid när jag är hemma annars är det så lätt att jag bara gör allt till fritid. Jag är inte direkt den som har så jävla bra självkontroll.

No comments: