Sunday, November 25, 2007

Hmm...

Jaha då har man varit och inflyttningsfestat hos Maria, massa folk man inte kände och kände sig ganska malplacé bland folket men men beror väl mest bara för att man har svårt att bekanta sig med nya personer. Hur som helst hade jag mycket trevligt med Charles och hade givande diskussioner med honom.

När jag väl står på Drottningtorget så ser jag en vagn komma och längst fram står Pricken och hänger, inser att ifall jag skall hälsa på henne måste jag gå fram ex. antal meter för att hon kommer antagligen inte gå åt mitt håll eftersom jag antar att hon skulle hem till Lerum där jag tror hon bor, vet inte säkert. Hur som helst jag gör inte det men det visar sig att hon kommer mot mig ändå så jag tar chansen att hälsar på henne, hon hade säkert sätt mig, står ju ut lite så att säga. Hur som helst så säger hon att vi borde hänga någon gång typ bara helt out of the blue, inte att jag har något emot det, hon verkar jävligt schysst och tuff så bara att det var oväntat. Blev glad dock, så får väl ta tillfället i akt och slänga iväg ett mess imorgon och säga att vi borde ta en fika eller något en dag i veckan. Jag menar efter att jag skrev mens med min kalla konserverade köttfärs utanför deras tält på Arvika så trodde jag inte hon var direkt keen på att träffa mig, visserligen var hon ganska trevlig och snäll mot mig efter händelsen också men ändå. Jag hade tråkigt och ville jävlas lite.

Blir fan ständigt förvånad att folk vill vistas med mig. Sova nu dock, nolltre:femtiotvå.

No comments: