Friday, November 30, 2007

Nu Är Jag Bara Mest Trött...

Nu har deppigheten mest bara gått över i trötthet, är lite små sur på mig själv för att jag käkade upp all choklad jag hade eller rättare sagt jag slängde till och med den sista biten för när jag höll på att slänga paketet inser jag att det är en liten sketen bit kvar och jag var så illa mående då att jag orkade inte ta den. Hade varit gött med den sista biten nu men men, det är över nu.

Måste skriva ungefär lika många inlägg som denna månaden för att jag skall kunna ha skrivit över 1000 inlägg bara detta året. Är ganska säker på att jag kommer skriva över 1000 stycken innan jag har varit online på den här bloggen i alla fall, med tanke på att jag började någon gång i mitten av januari typ. Det blir säkert bra, hur som helst kommer jag inte fuska.

No comments: