Tuesday, November 6, 2007

Jag Har Sumpat Tillräckligt...

Nu skall jag fan ta tag i det här och läsa det som bör läsas, Oxford 71-111, 112-176 (ej sidorna om japansk film), National Cinema 1-58. Har inte fixat mig de två nya böckerna men får ta och göra det. Nu skall jag fan se till att plugga och läsa det som skall läsas, stryka under och ställa frågor om de jag inte förstår i texten. Fakk jag måste ta tag i det här nu.

Så jävla nice ! Denna veckan skall vi få se Das
Cabinet Des Dr. Caligari samt Körkalen, detta kan verkligen bli en riktigt jävla grym delkurs om jag bara lägger manken till. Fan jag måste verkligen göra det nu, men nu är det lite kvälle som gäller och ett KF-avsnitt och sen sängen. Börjar ett imorgon och vi skall ha en föreläsning och sen se filmen
Das Cabinet Des Dr. Caligari.

No comments: