Monday, November 26, 2007

Vadå Godkänt...?!

Asså det är ett stort jävla frågetecken med enorm undertäcknad lycka som framstår hos mig just nu, jag lyckas satan i mig få godkänt på min andra tenta. Det var ta mig fan emot alla jävla odds att jag skulle lyckas så jävla sjukt. Jag har fortfarande svårt att tro på det mejl jag för en liten stund sedan läste där det stod att jag var godkänd. Jag var ju fan 100% säker på att omtenta eller kompletering men jag fick fan godkänt, hur sjukt är inte det då ?

Samt att vi har istället för tills på fredag på oss (30:e nov) så har vi fan tills den 10:e dec ! Allt bara för att folk har haft svårt att få tag på kurslitteratur, man har bara de arma stackarna att tacka för att man fått mer tid på sig. Har ju en ärlig chans att rätta mina fel och göra bra ifrån mig på denna tenta.

Det är bara så sjukt, allt detta. Det här är fan andra tentan på raken som jag lyckas fixa och jag har inte direkt pluggat super mycket inför de eller jo när väl man fick tentorna så började man väl sätta igång men innan så hade man inte ens rört böckerna typ och ändå göra ett bra resultat ifrån sig går inte ihop med min världsbild. Jag är inte den som ens pluggar super hårt när jag väl måste göra det heller, eller inte de senaste i alla fall, har väl börjat bli bättre på att behärska mig själv igen men ändå.

Samtidigt som jag har skolan att fixa med så har jag för första gången ett eget hushåll att sköta om, jag grubblar fortfarande på saker och behöver ta i tu med det också och nu det senaste så har jag blivit tvungen att oroa mig om fixa mig ny bostad samt att jag försökt skära ner på sötsaker. Allt detta samlat i en stor hög så lyckas man ju faktiskt bolla en hel del F A K T I S K A saker i luften och gjort bra ifrån mig. Det är oerhört jobbigt att se detta samtidigt som man står och bildigt står och sparkar på sig själv, jag har ju egentligen ingen anledning till detta. En kontrast utan dess jävla like och det går fan på djupet. Inte nog med att jag bara pluggat typ sista veckan innan tentan, jag har dratt till Norge, varit på konserter, varit ute på krogen med polare och gjort massa andra saker som jag egentligen inte borde haft tid med och trots detta så lyckas jag ändå. Det är bara jävligt svårt att greppa.

No comments: