Tuesday, November 27, 2007

Jag Vet, Det Är En Börda...

Jag vet att jag är bäst men det är också en enorm börda som kommer med att vara bäst, klockan är nu nollsex:sjutton och jag gick fan upp klockan sex idag som jag hade tänkt mig. Det är fan otroligt grymt gjort av mig, inte så konstigt eftersom jag är bäst.

Dagen:

* Nu var det till att börja plugga då, nollsju:fyrtiosju.
* Ringt och bokat om tid hos tandläkaren samt betalt mobilräkning och hyra, nollåtta:fyrtiofem.
* (Strax Innan Tio) Beställt Thursday (Unrated Director's Cut) för
$ 92.28, detta är då ink. frakt och blir 576,50 kr.
- It sure itches, but I've kept away...

Underbart, klockan är lite efter tio och det är en ljusblå fin himmel utan ett enda moln i sikte och jag har varit vaken i fyra timmar.

Gloria Gaynor - I Will Survive
Dagen(Weiter):

* Plugga vidare eller ? Tio:fjorton.
* Tog en KF-paus istället, plugga efter det * fingers crossed *.
* Tog ytterligare en paus och förberedde mig inför skoldagen, plugga mer sen när jag kommer hem.
* Försvann mot skolan strax, elva:femtiosex och är väl tillbaka vid sex-tiden.

Dagen(Fortsätter):

* På vagnen satt jag i trappen i den bakre tråd-delen och kände faktiskt en inre frid, bara just för stunden att livet var bara perfekt. Inga bekymmer, bara satt på vagnen vaggandes hem från ett dagsarbete.

*
Var man hemma igen, någon gång efter fem. Är riktigt jävla trött, gick till centralen från Capitol och hoppa av vid Storås för att ta mig en prommenad hem också. Vill ha mig lite motion och det fick jag fan också.

* Kan väl bara vänta på att Nicklas skall dyka upp med sin shit nu, ett bad hade dock inte suttit fel.
* Ett bad det blev, nu är det en fortsatt väntan på Nicklas och klockan är sex om en minut.

Lista:

* Skriva en intresse ansökan till Nef - Skall bara sammla mig
* Messa Pricken och fråga om hon har lust att ta en fika en dag nu i veckan.
* Handla, har lite ont på varor att förtära.
* Behöver diska - Jag ignorerar dock det för stunden och låtsas inte se den när jag befinner mig i köket

Shit kommer jag somna gott inatt eller vad, kommer antagligen vara lättare att gå upp imorgon än vad det var idag och antagligen kommer jag få lite mer ork att plugga också eller man kan ju alltid hoppas på det i alla fall. Just nu sitter jag bara och dricker vatten och väntar på lite olika saker som skall hända, jag har verkligen orken att ta mig i kragen och sätta igång med något just nu.

Dagen(Lider Mot Sitt Slut):

* Blir till att ta mig lite krubb och titta på ett KF-avsnitt så är klockan nio sen, plugga en timme och sova efter det.

Dumma jävla fittdagboken, den dummar sig och är seg. Me not likie...

* Blir till sova, ids fan inte att vara vaken längre, tjugoett:nitton.

No comments: