Wednesday, November 14, 2007

Listan Med Tyngd...

Blev så jävla imponerad av min kompis Joppa som la av drickandet i ett halvår och fall bara tillbaka en endaste gång under halvåret. Så jag tänkte att jag skulle göra något liknande fast då bara över en månads period.
* Sluta fest röka
* Sluta äta chips
* Sluta äta lösgodis / choklad och dylikt
* Sluta dricka cola och andra läsker
* Sluta gå på McD, BK u.z.w.
* Äta mer egenlagad mat
* Ut och röra på mig mera
* Öppna upp mig mer
* Gå vidare
* Ge mig en kaka varje dag

Lite jobbigt att jag redan första dagen känner mig illa till mods och pressad för jag har satt upp så mycket mål för mig själv. Inte ett måste men skulle vara bra ifall man kunde ha lite självkontroll. Samt så gäckar skolan som jag ligger efter i, har nog några hundra sidor att läsa ikapp. Vilket suger ganska brutalt men sånt som sker när man inte pluggar, får fan försöka ta mig i kragen.

Kaka:

* Gick upp tidigt
* Var hos kuratorn
* Satt upp lite mål
* Tog en vatten på fiket jag var
...Orkar inte ens ta upp det
Behöver lufta mig från msn.

No comments: