Saturday, November 17, 2007

Fittor...

Vafan hände med allt folk ? Det skulle först vara inflyttningsfest här idag men så insåg jag att Spanien-Sverige spelade samma dag så det skulle bli dubbelt upp och det verkade nice ändå, kunde bli en chill kväll. Det sket ju sig visserligen med själva inflyttningspartajet men fotbollen är ju kvar och hur många dyker upp, jo det verkar bara bli jag och Victor. Sa fan till över en månad sen och lät folk veta att det skulle bli fotboll också, jävligt uppskattad man känner sig av de folket. Alla verkar ha något annat bättre för sig.

Blev en halv Sverige match, sen drog jag och Victor till BLVD det var väl så där. Är inte riktigt ställen jag skulle dra på men jaja. Kunde varit hemma och inte gjort något också, nu tog jag chansen att försöka testa på något annat.

No comments: