Friday, November 9, 2007

Jag Vet Inte, Du Kanske Kan Svara Mig...?

Veckan inför tentan hade jag i stort sätt bara tentan att tänka på, allt fokus låg där. Nu när jag varit sjuk har jag i stort sett bara fokuserat på att vara sjuk och bli friskt. Har ständigt frågat mig själv ifall jag behöver vara sysselsatt för att inte må dåligt, för att inte tänka så mycket. Jag måste dock också vända på det, behöver jag ändå inte tänka lite, vart går gränsen, om jag är sysselsatt hela tiden kommer jag må bra då eller bara aldrig ta i tu med mitt problem, eller är det bara just de att jag tänker som är själva problemet ?

Jag drar mig iväg till Norge om ett par timmar, undra hur de kommer reagera på mina nya piercingar. De är inte så förtjusta i de men det spelar väl ingen roll, så länge jag tycker om mina piercingar så. Det är ju bara ta ut de ifall det skulle vara så.

No comments: