Tuesday, November 13, 2007

Vafan Håller Jag På Med...?

Vafan fan håller jag på med ?! Helvete ! När skall jag sluta ? Jag vet att det aldrig kommer ske någon förändring, jag kommer aldrig få något vettigt svar, det blir bara samma jävla visa igen, eller kanske är det de jag väntar på ? Att historien skall upprepa sig tillslut och att jag får de svar jag väntat på ? Jag har ju verkligen stora problem, illa är det.
- Typiskt jävla (fitt)Lars, kuken !

Gick upp tidigt imorse i alla fall, strax efter åtta och jag har satt på en tvätt och förberett mig lite inför mitt kuratorbesök men som det varit det senaste vet jag aldrig om jag har något direkt att komma med. Det är redan pasé och jag vet inte riktigt vad som bekymmrat mig, same old typ. Har cirka en timme kvar tills jag måste dra till skolan, borde ju plugga. Har ju lovat mig själv att jag skall bättra mig och har varit svårt förra veckan då jag varit krasslig och haft fullt upp med annat och behöver ta igen en hel del men vet inte hur det kommer gå.

No comments: