Tuesday, November 13, 2007

Lite I Alla Fall...

* Har gått upp tidigt idag.
* Har kört två tvättar och hängt upp de.
* Har slängt och sorterat papper, de som är slängda ligger i skall slängashögen i köket.
* Har ställt fram två soppåsar vid dörren för att inte kunna undvika de.
Har funderingar på att städa hela lägenheten.
Har funderingar på att plugga lite.

Pratade med Amanda för någon timme sedan, skönt att prata med någon som förstår och sitter i samma båt som en själv.

Nähä, ingen visit av Victor ikväll. Jag som sett fram emot att kunna ha en ursäkt att köpa pizza, käka chips och dricka öl. Frågan är bara vafan jag gör nu när inte han kommer, är ju så där motiverad på att städa eller plugga. Bajs... fan skall jag göra då ? Jag behöver ju verkligen plugga och städa är väl inte riktigt lika viktigt men jävla skit, vill verkligen inte. Nu blev jag fan riktigt jävla cranky.

Jävla bajs, vet inte riktigt vad jag skall göra. Vill ju egentligen ge efter för chips-begäret men vet inte vad annars jag kan göra, vet inte heller vad jag skulle titta på ifall jag väl skulle vältra mig i chips och möjligtvis kebab. Det är inte nyttigt för varken min kropp eller ekonomi. Till något helt annat, nej jag orkar fan inte svara på ditt mess nu Maria. Inte för att du lär läsa detta men ah...

No comments: