Tuesday, November 20, 2007

Mat, Ja Tack...

Fan är hungrig men finns inget färdiglagat och jag tror inte jag orkar laga mat, dessutom måste jag diska lite också. Inte för att det är jätte mycket disk bara att det behövs men mest av allt så är det pluggning som behövs göras bara att jag orkar fan inte ta mig i kragen eller kanske mer av illvilja än något annat. Tvivlar ständigt på ifall jag borde plugga eller inte.

Ah den här dagen har ju gått bra, har varit uppe i ca 13 timmar och fått gjort nada. Det vettiga jag gjort är idag att hämta posten. Som jag glömde lägga på posten för de hade skickats till mig istället för att skickas till pappa.





















Folk verkar fan arga idag, undrar varför. Orkar inte direkt fråga men antar att de har en god ursäkt för det, eller förklaring snarare.

No comments: