Friday, November 23, 2007

Tankspridd...?

Så jävla snyggt skulle gå hemifrån då skall jag låsa upp men då är det redan upplåst och kedjan är av också, vet inte om jag glömt haka på allt eller öppnat det imorse men det bästa är nästan när jag kommer hem efter traskat runt på stan så skall jag låsa upp och då går det inte för det är redan upplåst. Så jävla illa, gött att allt verkar stå kvar, hade varit lite segt annars.

Fan jag måste köpa ett till smycke så jag kan töja till 11mm alternativt ha i den "stav" jag har i nu som är 10mm och vänta tills örat vant sig lite mer. Jag köpte nämligen två nya smycken och jag tänkte inte på att jag behöver nästan ha 1mm större än själva smycket för att kunna "träda på de". Jaja får se hur det blir, någon som har något tips på ställe man kan tagga sig ? Vet bara två och tänkte kolla runt med priser och dylikt, verkar ligga runt 1000-2000 kr men det känns ganska mycket pengar, jaja får se vad som sker.

Borde verkligen plugga men jag har typ bara gett upp, vilket är ganska illa men ah... vad skall man säga ?

Skulle köpt blekmedel idag för att bleka håret men som vanligt hade de slut på Shock och jag orkade inte bry mig efter de.

No comments: