Friday, November 23, 2007

Bajs...

Har räknat på det och jag behöver läsa ca 96 sidor per dag den närmaste veckan för att hinna läsa klart allt som det står att vi skall ha läst och det innebär att jag bör snitta 12 sidor i timme vilket jag knappast tror är möjligt samt behöver jag skrivit klart tentan också på dessa dagar jag har kvar. It doesn't look good. Jävlar, jag vet seriöst inte hur jag skall klara av det med tanke på att jag skall iväg ikväll, skall på inflyttningsfest imorgon och på sön skall jag på Nef. Jag är fan en major fuck-up.

Räknade om lite på det och kanske behöver bara läsa 51 sidor per dag och då blir det ca 6½ sida i timme ifall jag läser 8 timmar om dagen, lite mer rimmligt. Kanske kan minska antalet allt eftersom har bara kollat igenom en bok. Lite mer lovande nu.

Kaka:

*
Fyfan, har gjort två tvättar idag
* Har handlat
* Har gjort upp en plan för pluggeri och börjat lite smått
* Har varit på stan
* Har bjudit in en kompis på middag imorgon

No comments: