Sunday, November 4, 2007

Lyckat Som Vanligt...

Kom väl i säng efter 2-tiden inatt och gick upp strax innan 11, inte direkt lyckat. Jag som tänkte gå och lägga mig tidigt igår och gå upp 6 imorse men det blev ju fan inte av. Har till 7-8 på mig ikväll att skriva en del till och sen imorgon har jag ett par timmar också.

Tentan kommer ju skita sig så jävla brutalt att det finns inte, måste gå och handla också innan jag drar på DJ Premier annars så har jag inget käk till morgondagen. Det är fan inte alls roligt och gå och handla på tom mage.

Får väl fan dra och handla då, tretton:trettiofem.

Handlat och en tvätt är i fullgång, frågan är bara vafan man skall göra nu. Är så där sugen på att läsa Neales teorier angående genre men är väl mer eller mindre tvungen att göra det. Bajs, jag kommer verkligen inte bli klar med skiten. Tretton:femtiotvå.

Försökte sätta mig och läsa lite förut men det gick verkligen inte, klockan är nu sexton:tolv och jag skall dra in till stan till sex och det känns så jävla lyckat att man verkligen bara sumpat den här tentan för att man är lat och inte har någon som helst självdisciplin. Skall nog gå och inhandla lite energidryck, känns som om man kanske kan bli lite desperat och behöva vara vaken sen inatt eller imorgon.

Skulle jag nu p.g.a. någon slag freak accident dricka ihjäl mig på engergidryck så må hända, det är farligt att leva. Köpte bara 4 stycken för jag visste inte hur Huster Energizer skulle smaka men lär väl svänga förbi ICA senare och köpa lite mer, hoppas de har mer än bara Red Bull för den är riktigt äcklig. Det verkar inte direkt stå att man inte bör överkonsumera eller något dylikt, har ju hört om fall där folk har dött men frågan är bara hur mycket de druckit, vad de gjort förutom att dricka de osv. I'm not too worried...

Det var fan tur att jag bara köpte fyra av dessa för de var lite små bittra. Nä jag skall dricka tyyysen innan dagen är slut.

No comments: