Sunday, October 28, 2007

Watching KF Alone...

Hepp blev det till att titta på KF ensam trots allt, det suger ju lite men men sånt är livet antar jag. Victor blev inringd av sitt jobb.

Nu är det dock frukost som gäller.

Om man skall ta och plugga lite kanske, klockan är trots allt fjorton:elva.

Det är fan helt otroligt hur snabbt man tappar intresse för att plugga, man läser typ en sida och sen så bara tittar man på den fina texten för man knappt hänger med vad de jiddrar om och det är verkligen skittråkigt. Har läst 1½ sida bara och redan har jag tröttnat, jag försöker ju men det är ju bara så jävla ointressant. Det regnar ut, var länge sedan det gjorde det.

Jag var åtminstone ut en liten stund, tjugo minuter. Kanske inte är super länge men det är bättre än inget och jag fick mig lite frisk luft.

No comments: