Tuesday, October 16, 2007

Evigheten Är En Halvtimme Lång...

Jag kunde bara inte sitta kvar,
Paniken spreds snabbt i kroppen,
Jag ville bara fly.

Kan inte bara filmen börja ?
Då kan jag gå,
Då är jag inte otrevlig,
Bara han avslutar denna mening så blir snart allt bra.

Problemet var ju att han slutade aldrig prata,
Det fortsatte i en evighet,
Den varade i en halvtimme.

Blev att jag drog mig till Tribe, köpte mig ett nytt smycke; 8mm samt ett töjningssmycke på 10mm. Drog mig hemåt, satte på en tvättmaskin, diskade, slängre soppor, pantade burkar, köpte mjölk och nu sitter jag här. Kan också konstatera att jag skaffade mig just nu ett konto på - http://tomten0.bilddagboken.se/.
Av den simpla anledningen för att kunna slänga upp bilder där och sen länka de via min blogg ifall jag vill ha lagt upp något så.

Klocka är arton:nollett, frågan är vad man skall göra nu. Hänga upp tvätten kan vara en bra börja men sen, ta en dusch ? Titta på Twin Peaks ? Jag vill pierca mig igen, för de som är intresserade såg jag förut en nytagen oversby såg intressant ut. Inte för att jag skulle ta en men det är ju några som tjatat om den.

Om de två nu läser detta är väl inte super stor chans så skit samma, their loss. Hänga tvätt kanske ? Har laddat upp lite bilder på lägenheten på bilddagboken som ni märker ifall ni går in där.

No comments: