Saturday, October 13, 2007

Jag Har Fan Gått Beyond...

Det är nästan löjligt hur jävla långt jag har sträkt mig i allt detta, jag vet inte vad jag kan göra mer. Jag har gått bortom allt sunt förnuft och verkligen försökt men one can only go so far...

Jag har försökt vara mer förstående än någonsin och även jag tröttnar, jag menar jag orkar inte hur jävla mycket som helst. Det verkar ju lite smått hopplöst att få dig förstå för ibland verkar det som om man pratar med en vägg, asså jag får bara konstateranden tillbaka.

Jag behöver lite svar, förklaringar och något mer tillbaka för annars så orkar jag fan inte hålla detta vid liv.

It takes two to fucking tango.

Jag varken, ser, hör eller känner något slags engagemang i den här relationen och om vi nu skall vara vänner så får du fan ta och visa det på något jävla sätt.

No comments: