Sunday, October 14, 2007

Vem Fan Vet...

Det är, typ dött... bråk och filosofi. Jag förstår båda, jag blir nog lika förbannad på båda för att de skall lycka börja bråka över något som trots allt verkar så trivialt, handlar väl bara lite om avundsjuka från min sida samt ilska för att de förstör något som verkar så jävla bra. Jag blir arg för att de är båda mina vänner och jag vill inte se de fara illa. Så mycket intryck och händelser under kvällen samtidigt som den bara stod still, känner mig som en dålig människa av en hel del anledningar.

Allt samtidigt som jag bara kände sig bra över mig själv för att jag bara var. Sa till och med någon liten fitta på vagnen att han skulle släcka ciggen, någon av hans polare käftade naturligtvis men sa bara åt henne att hon var otrevlig och satte på mig lurarna och fortsatte rita. Jag fick mig lite pondus och fick faktiskt något att lyssa på mig, sjukt är det. Så mycket som aldrig kommer bli sagt från min del av del hela, jag orkar bara inte förklar varför jag känner som jag gör, skulle antagligen bara må ännu sämre.

No comments: