Thursday, October 18, 2007

Förvirrad...

Shit... just nu så känns det som om jag knappt vet vem jag själv är. Jag kan verkligen inte sätt ord på mina känslor och mitt psykiska tillstånd just nu, mycket som hänt runt omkring mig känns det som och jag har inte hunnit reagera och agera.

Har en hel del att göra framöver:

*
Ringa CSN - Måste höra vad som sker med mitt bidrag samt ansöka om lån

* Ringa Vårdcentralen - Ringa angående pricktest
* Prata med hyresgästföreningen - Kökslucka, vattenlås, samt dörren till trappuppgången
* Gå till Tribe - Har en känsla av att min piercing börjat vandra, slog mig idag

Något som även slog mig var att Willy påminde mig om Uma på sett de talar vilket var ganska frustrerande. Man slutas nog fan aldrig förvånas över hur jävla liten gayvärlden är, här är det inte alla känner alla här är det snarare alla har legat med alla alt. ligger med alla.

Fan va jobbigt att vara så jävla lost som jag känner mig nu, asså jag brukar ha ganska stor koll för det mesta angående saker och ting kring mitt liv men jag vet inte ens vart jag skall börja nysta i garnet någonstans.

Usch... jag är så genomskinlig ibland. Fan sitter och dricker ICAs Päron Soda i mitt whiskeyglas och anledningen till att jag tycker om att sitta med det och dricka ur det är för att känns lite som om man sitter och försöker dränka sig i sina sorger. Så kan jag göra det lite mer harmlöst även om man kan dämpa sina sorger på flera olika sätt. Kan någon bara inte säga till mig ? Jag känner bara mest att jag är dum i huvudet, jag menar VEM FAN! gör sånt. Cut the crap och börja ta tag i livet.

Fan va bra det blir, klockan är nollnoll:femtiofyra och jag har en oöppnad chipspåse. Asså ah... Det bådar ju för att jag kommer vara uppe en stund. Jag vill så bara bryta ihop, jag vill bara lätta på trycket men like that's going to happen.

Uppdaterar bilddaboken lite då och då, inte säkert allt hamnar här.
Lånade Din Lista Och Modifierade Den Arlene.

1. Vad Tycker Folk Om Mig ?
2. Har Du Refererat Mig Till Ett Djur ?
3. Vilken Dryck Är Min Favorit ?
4. Röker Jag ?
5. Skulle Det Gå Att Bo Med Mig Under En Längre Period ?
6. Säg Något Roligt.

7. Vad Har Du För Kommentarer Till Min Musiksmak ?
8. Vad Säger Du Om Min Humor ?
9. Finns Det Något Du Inte Vet Om Mig ?
10. Vad Gör Jag Bra ?
11. Vad Skulle Vara Ett Bra Jobb För Mig ?
12. Vad Är Min Sämsta Egenskap ?
13. Är Jag Självisk ?
14. Hur luktar jag ?
15. Har Jag Gjort Något Bra För Dig ?
16. Säg Något Typiskt Jag Gör Eller Säger.
17. Vad Fick Du För Uppfattning Om Mig Första Gången Du Träffade Mig ?

Något jag söker är svar och något jag verkligen skulle vilja göra är få en psykiatrisk utvärdering av något slag eller bara något som kommer och pekar lite här och där för ibland är det svårt att försöka få en objektiv syn på det hela när det handlar om en själv. Blir bara så sur på mig själv för att jag söker bekräftelse där det kanske egentligen inte betyder så mycket, jag menar jag har vänner som bryr sig om mig och verkligen visar det i verkliga livet. Problemet är väl bara att jag inte riktigt kan prata om allt person till person p.g.a. att jag har svårt att lämna ut mig så och att jag har svårt för att uttrycka mig. Åtminstone är det de jag fått för mig kan ju lika väl bara vara någon slags skyddsmekanism och ursäkt bara för att slippa ta upp det då man inte vill tappa ansikte.

Man kan ju inte annat göra än att skratta åt det hela, det är ju minst sagt ironiskt.

Borde väl försöka träna att försöka prata med kompisar, får väl helt enkelt ta med mig ett papper där jag skrivit ner det som gäckar mig just då och försöka läsa från det eller bara mer räcka över pappret och hoppas att man kan ta det därifrån. Kanske just det som är mitt verkligt stora problem att inte kunna prata med folk om mina andra problem, hade ju varit så typiskt. Jag menar jag vill ju vara känslosam och kunna prata och kunna visa mig sårbar men nä, varför skall man vara det ? Bara dumt.

Värmande att man har fått lite respons, någon som förstår sig på. Gör mig glad, tack Noa !

No comments: