Wednesday, October 17, 2007

Baever...

Nu är man vid den här punkten att man kan gå och lägga sig och försöka rädda det mesta utav "kommande" dag eller så är bara uppe så länge man orkar och verkligen pajar resten av dagen. Just bara för att jag egentligen har möjligheten och viljan att gå och lägga mig så kommer jag antagligen göra det som är mest idiotiskt och som inte gynnar mig.

Det är lite av dessa saker som gör att jag mer eller mindre hatar mig själv ibland. Just bara för att jag sitter och drar den här diskussionen i mitt huvud så bestämmer jag mig för att det är ju egentligen så jag brukar göra, förstöra för mig själv.

För att underhålla mig själv gick jag ut och rökte min nödcigg i 5 min och tog ett par klunkar på min tyska öl. Fimpade ciggen efter halva och hällde ut ölen. Är Lite hungrig.

Nollett:fyrtiofyra, Jag vill bara släppa taget men jag kan fan inte. Jag vill lätta på trycket men vågar inte, jag orkar fan inte.

1 comment:

Anonymous said...

I know all to well what u mean
/Noa