Tuesday, October 9, 2007

Fan Va Allt Blev Lyckat, Eller Inte...

Hela min dag sket sig ganska brutalt, kom väl i säng vid fem-tiden. Ingen motion, ingen skola och var aldrig på CeGe Fisk. Asså jävla kylskåp eller det skåpet i lättmetall över kylskåpet som fortsätter att vibrera så jävla mycket, hatar det ! Låter som fan ! Scheize, jävlar va rädd jag blev nyss. Mitt jävla smycke rammlade precis ur mitt öra, trodde för en halv sek att öronsnibben hade gått av eller något. Shit, fyfan det var jävligt äckligt. Har väl bara pressat tillbaka det och tack vara herr tyngdlag så har det rammlat ur.

Skall allt gå emot mig idag eller ? Just nu lyckades en gardinstång lyncha en av mina avlånga svarta glas som jag har värmeljus i, asså detta jävla gipsväggarna är ju helt hopplösa eller snarare personen som satt upp skiten för allt har bara rammlat ner typ. Detta skulle bli en bra dag, en produktiv och förändrande dag. Jag skulle ta mig ut och vara aktiv, jag skulle röra på mig, jag skulle fått gjort lite men istället så dras man ner i skiten istället, jävla fitta ! Det var ju en jävligt produktiv dag jag har haft, klockan är snart sju och vad har jag gjort ? Inget, jag har sovit, jag har fixat mitt namn på brevinkast och lite dylikt genom att tejpa vit eltejp över de andra, jag har kokat ris och ätit köttfärsen som jag gjorde för en vecka sedan som smakade förjävligt.

No comments: