Monday, October 29, 2007

Just De Ja, Det Är Måndag (Imorgon)...

Slog mig att det är måndag imorgon igen, jag skall ha med mig Memento till skolan och dyka upp en halvtimme innan bara för att vara duktig. Känns tungt att inse att det redan är måndag. Jobbigt att ibland när gråten väl dyker upp så håller man tillbaka den, orkar bara inte släppa lös den. Frågan är bara vad som är värst att gråta ensam eller när man är bland folk. Jag menar ifall man är bland folk så kan man bli tröstad å andra sidan är det fan så mycket tyngre just att gråta då. Svårt att tänka på detta och ganska svårt att prata om det men någon gång måste man ta i tu med det. Pratade med Alexandra förut och hon tyckte det var nog bäst i att ta och ringa min kurator trots allt, kanske man får någon slags lösning på detta, eller ah snarare allt. Fan har glömt att diska, får väl göra det nu då.

Diskat, nollett:tjugofem och förberett för en tvätt som jag skall sätta på om ca 6½ timme, det är bara för mig att sätta på tvättmaskinen så låta den gå och sen när jag går upp för att göra mitt PEF-test kan jag dra igång torktummlaren. Blir ju fan perfekt så kanske man inte sover så jätte länge p.g.a. det jävla oväsen den för. Behöver fortfarnade fixa lite saker här, hänga upp en lampa, sätta upp någon mer plansch i rummet, prata med poseidon och lite annat så men det löser sig förr eller senare. Något jag hade behövt var att få hit min cykel så jag kan börja cykla från centralen typ, få mig lite motion. Måste i och för sig fixa lite på den innan, växlar och lite annat.

No comments: