Tuesday, October 23, 2007

Jag Kan, Ibland...

Satte klockan på åtta och gick upp tjugo över, nu börjar den närma sig nio och jag skall ta mig frukost väldigt snart sen skall jag förhoppningsvis få modet att ringa csn och få den biten överstökad. Borde även ringa vårdcentralen och tandläkaren.

Jag lyckas fan i mig ALLTID satt och letade igenom massa papper från csn bara för att tillgängligt när jag når de men inser snart att jag antagligen glömt att skicka in ett visst papper och ringde för säkerhets skull csn för att kontroller det och självklart var så fallet. Asså jag blir bara så trött, jag lyckas alltid göra sådan här saker. Ringde i alla fall vårdcentralen också och de skall ringa upp mig om drygt en timme. Så får väl bara sitta och vänta på att de skall ringa, jag mår fan illa också.

No comments: