Monday, October 8, 2007

Tröttnade...

Tröttnade på Facebook, folk var på en hela tiden med massa jävla tillägg och det blev bara ork att vara där. Skaffade det bara för att min kusin sa åt mig och sen har jag bara mest varit där och inte direkt varit aktiv. Jaja nu är det över, skall nog lägga mig. Lite små seg.


Imorgon skall jag upp 8.00 för att motionera.



Det gick ju jävligt bra, nollett:tolv. Skit också, jaja får väl gå upp och springa senare än väntat då, fan ! Detta sen med inflyttningsfest asså fan jag har räknat på det och skulle jag samla ihop allt folk man känner och alla kommer så blir det fan närmare 40-50 pers. Kanske inte så troligt att alla kan, orkar eller vill komma men ändå. Lär bli en hel del jävla folk, en jävla salig blandning och jag i mitten av allt detta som kommer vilja se till att alla har det bra. Det jag bara ser framför mig nästan hela tiden är mina fester jag hade hos mig, de flesta folket hade jävligt skoj förutom just jag. Fan jag vet inte alltså, är lite skeptisk. Insåg precis att jag glömt räkna med folk från klassen, jag har 52 personer just nu på listan. Det skulle kunna vara någon man glömt plus folk som dyker upp trots att de inte blivit inbjudna. Ooo det är mycket folk för en 3:a på 80kvm, det är överhuvudtaget mycket folk för ett partaj.

Jag kanske är lite artistisk av mig trots allt, jag menar jag verkar börja bli ganska hyffsad på att sitta och rita i ArtRage och jag har gjort en hel del schyssta bilder i Photoshop och då har jag ändå inte använt all potential och möjligheter jag verkligen har med dessa två program, särskilt
Photoshop. Bara svårt att erkänna att man är bra på något, är ju minst sagt modest av mig.

Så snyggt hela grejen med att jag ens tog en bild / bilder på mig själv var ju bara att visa mitt nya smycke som går ända upp till 8mm. Först var det en ring på 2mm, sen blev det 3mm, efter de hoppade man upp till 5mm och nu är målet 8mm, självklart har alltid målet vara 10mm men det kommer. Jag tror knappast jag kommer gå upp nollåtta:nollnoll imorgon för att springa.
- It saddens me...

Tror jag kommer att skippa att pierca mig i sidan av läppen dock så väntar högra bröstvårtan, en Daith / Rook eller båda men inte riktigt säker att de skulle funka på några av mina öron dock. Detta ligger nog en bit in i tiden för det är jobbigt att ha massa piercingar att sköta samtidigt och ork att vara öm lite här och där ständigt. Fördelen dock att ta de nu är väl just att de hinner läka ifall man bestämmer sig för att man vill jobba så man kan ta ut de ifall det behövs. Jag har ju sex nu och jag kommer minst ha en till innan jag är klar. Hade du dock frågat mig för 4-5 år sedan hade jag nog inte tippat på de antalet hade väl planer på 2-3 stycken typ men men times have change.

Vad fan skall jag göra ? Klockan är nolltre:femtiotvå och jag är inte direkt jätte trött, min dygnsrytm har blivit helt fukkad. Därför jag tänkte gå upp och jogga tidigt så man kommer igång lite men jävlar va de inte kommer bli av, fan skall ju vara i skolan klockan ett.

- I Don't Give A Shit About You !

En septum tro det eller ej har börjat växa på mig, tror fan det skulle passa sen vad alla andra kommer tycka är ju en helt annan story. Det är min kropp, mina pengar plus att man varit myndig i ett par år så det är väl inte så mycket att diskutera. Måhända att folk inte kommer tycka om det eller ännu mindre förstå men det är väl deras problem i så fall. Jag försöker bara leva ut mitt liv.

Borde nog ta mig något att käka då det var ett antal timmar sedan och frågan är ifall jag kommer somna i det första taget tyvärr.

Nollfyra:nollsex.

Tar mig lite nudlar, vad annars liksom ? Blir väl att titta lite på Twin Peaks, känner mig lite så där sorgsen igen.

No comments: