Sunday, October 28, 2007

Primär...?

Asså jag måste fan konstatera att det har verkligen slutat handla om något annat än sex nu. Känns först och främst jävligt enspårigt och ganska stereotypt av mig vilket stör mig fruktansvärt mycket men vafan skall jag göra ? På sätt och vis är det du själv som satt dig i denna situationen, det är bara fakta. Det bästa för mig vore egentligen bara att skära av all kontakt för det finns egentligen inget att hämta. Å ena sidan vill jag verkligen inte vara så jävla primär men å andra sidan varför skulle jag inte kunna få vara de ?

Kanske borde suga in mig det kvarvarande bricanylen och se vad som händer, har man tråkigt så har man.

Jag vill ju bara verkligen inte gå och lägga mig, fan man borde ju klara av att sova själv när man gjort det till typ 99% av alla andra gånger man sovit men nä. Varför kan man bara inte ta och bita i det sura äpplet och få det överstökat ? Jag menar det går ganska snabbt att somna, jag skall vara glad att jag inte har några problem med det i alla fall för jävlar vad ens livskvalité skulle bli bajs då.

Jag vill känna lite dödsångest,
Jag vill bryta ihop,
Jag vill känna outhärdlig smärta,
Jag vill bara inte vara uttråkad mer.
- Die Now, Live Later...

Jag är för sansad,
Jag är för vettig,
Jag är för feg,
Kalla det vad ni vill men jag kan bara inte göra """det""".

Jag kan inte ens bara smaka lite på det, just to see how i feels men nä... Folk frågar mig hur jag mår så brukar jag oftast inte ens tänka på hur det verkligen är och om de ens pressar mig så är det inte säkert man får något svar, kanske inte så konstigt att... fan jag vet inte ens vad jag "förväntar mig" eller vill ha ut av det hela. Gensvar ? Respons ? Alltid samma saker, alltid samma frågor, alltid samma tomma svar. Varför orkar jag ens bry mig ? Jag förstår helt och hållet folk. Fan att det skall vara så svårt att prata om lite känslor, eller kanske mer visa dem. Men satan också aldrig att jag skall få en
clean break, det kan inte bara sluta direkt i början. Måste se bra ut också.

Ännu en gång har jag bevisat för mig själv varför jag hatar mig en stor del av tiden, jag insåg precis att nä men hey jag har ju fan en lite "förlängning" till skruvdragaren som jag kunnat använda till att sätta ihop mitt nya skrivbord men nä dumt att använda de, varför göra det enkelt när man kan göra det svårt. Nu vickar det inte lika allvarligt i alla fall, så jävla trött på mig själv ibland.

No comments: