Wednesday, October 24, 2007

Jag Vet Inte, Vet Du...?

Om du eller jag började spelar nog ingen direkt roll numera, om de nu någonsin gjort det. Varför ha denna ständiga katt och råtta lek ? Den leder ingen vart, ingen säger något, inget händer, varför då fortsätta ? Det enda jag vet att jag söker svar och tro det eller ej bryr mig fortfarande, vilket är lite jobbigt på ett sätt för varför skulle jag ? Det finns ingen direkt anledning för mig att göra det känns det som med tanke på hur allt slutade. Jag todde ju att vi kunde fortsatt att umgås men det var ju jävligt dumt av mig att tro visade det sig. Handlar inte om att jag vill ha dig tillbaka, om det handlar om en nyuppstart på en vänskap är tveksamt mest bara för att jag skulle ha svårt att släppa garden igen men ändå så bryr jag mig. Ville bara mest av allt glömma allt och gå vidare men hela tiden river man upp allt.

Varför höra av sig så långt efter ? Jag har fortfarande aldrig fått något svar, vad ville du ? Försöker bara förstå. Så ironiskt att allt verkar bara upprepa sig, man ser likheter hela tiden. Frågan är bara ifall man söker de eller ifall likheterna verkligen finns där. Har du något att komma med ? Anledningen till att jag inte hör av mig är simpel, jag är ganska säker på att jag inte skulle få svar. Jag behöver bara få ur mig detta. Varför älta i det ? Ger svaren mig så mycket mer ? Jaja, det blir säkert bra någon gång.

No comments: