Wednesday, October 24, 2007

Eh Ja, Jag Borde Plugga Och Lite Annat...

Asså jag gick fan upp åtta imorse och nu är klockan nollnio:tjugofyra, vad har jag gjort ? Suttit vid datorn, ätit frukost, bloggat, det är väl det. Jag borde ju verkligen försöka ta och plugga lite men jag har verkligen inte någon motivation till det. Kanske det hjälper om jag inser att jag köpt böcker till värde av 1000 kr, lite mer kanske för att klara denna delkurs och jag har inte läst en enda jävla sida ur de.

Konstaterande bara så, fan jag lät ganska mycket som en subba när jag fortsatte på mitt föregående inlägg på Bilddagboken.
- But Hey Then It Makes Two Of Us...
- Jucie By Screwdriver !

Dränker mig själv i självömkan, jag kan ju alltid ta mig ur skiten och kan plugga och verkligen göra bra ifrån mig men illviljan är starkare.

Just nu är jag verkligen inte alls sugen på att dra till skolan, börjar i och för sig inte förens om typ tre timmar men ändå.

No comments: