Saturday, October 6, 2007

Lars Och Tentan...

Tror det gick ganska bra ändå och har en möjlig chans att klara det för ifall jag får full pott på allt de jag skrivit så har jag ändå lite marginal till de minst 20 poäng som krävs för att få godkänt. Så det är ju lite lovande antar jag.

Gick och la mig efter att jag käkat, var så jävla seg, nu är klockan tjugo:fyrtiosju och det verkade inte vara någon som nappat på mitt förslag. Inte helt ovänt
at dock.







Sitter i min lägenhet och är trött, seg och smått ensam.
Skulle kunna vara med folk om jag bara orkat dratt ut
men nä, får väl bli att dra till Ica köpa lite chips och dricka och titta på film antar jag. Försökte få hit lite folk men det gick inte så bra, försökte inte så jätte mycket heller så det kan bero på det men kan vara skönt med lite me-time ändå. Avast matey !

No comments: