Monday, October 22, 2007

Oj, Oj, Trött, Trött...

Scheize, fan va seg jag är. Precis sett klart Twin Peaks, kommer verkligen inte ihåg att det slutade som det gjorde. Kände visserligen igen det hela när jag såg det men hade verkligen glömt av det mesta av serien. Är duktigt jävla trött nu känner jag, jävlar skall nog sova inom en kort framtid. Försöka komma upp hyffsat tidigt imorgon så kanske man får gjort lite.

Flyttar datorn (tjugoett:tjugofem), snart online igen.
Nästan timmen senare var man klar, tog sin lilla tid att tejpa om tp-kabeln (tjugotvå:nitton).

Jaha då satt man i sitt sovrum med datorn istället. Det är fan riktigt mörkt här och man borde skaffa sig en ordentlig lampa. Känns jobbigt att man måste stänga av datorn nu på natten och just att det känns jobbigt är jobbigt för det bara visar på hur stort behovet jag har av att hela tiden kunna vara tillgänlig. Jag menar oavsett om jag sover eller inte så skall man få tag på mig.

Måste fan vänta, kan inte gå och lägga mig. För då blir datorn avstängd och jag kommer känna mig as-oförskämd.

No comments: