Sunday, October 28, 2007

Kanske Borde...

Fan kanske borde skaffa mig ett jobb eller åtminstone börja söka lite jobb, jag menar vad ger egentligen skolan mig ? Det är ganska flummigt, texterna är ganska tråkiga och svårlästa och det blir inte bättre av att jag har svårt att motivera att läsa texterna. Det ända det gett mig är tid på mina händer. Borde kanske försöka hitta mig något deltidsjobb så jag får in några kronor och så kanske man kan börja där på heltid efter man läst klart, kanske lika bra att läsa klart och få ett godkänt betyg. Fast vad vet jag ?

Visst det har varit en stor omställning för mig med skola och lägenhet u.z.w. men frågan är inte ifall jag kanske ändå mådde bättre att vara lite mer aktiv även om det var en riktigt cp ledning man hade. Jag känner mig bara mer förslappad nu och jag orkar aldrig riktigt göra något. Det bästa hade varit ett jobb med kvälls och helgtider också så man inte bara jobbar 8-17 varje dag.

No comments: