Monday, October 15, 2007

Jag Har Blivit En TV-Junkie...

Fakk ! Jag har blivit som alla andra och fått mig tv-kanaler och fastnat framför tv:n och suttit och knäppt fram och tillbaka mellan kanalerna för att få något att titta på. Gud vet hur många tusentals timmar jag har i mina bokhyllor som jag skulle sätta på men nej! låt oss hamna framför skit-tv-program och titta på Pimp My Ride, det är skoj de. Nästan så någon borde skjuta mig just bara för att man syndat, fast gör fan inte de; jag har äntligen skuffat undan min sista banankartong.
(Liten notis här, skall det först och främst vara, skittvprogram eller skittv program alt. skit tv program ? Samt har jag satt mitt ; rätt ?)
Har så jävla svårt för sånt, vill ju kunna men kan fan inte och orkar inte direkt sätta mig och plugga in det; önskar bara någon kunde lära mig. Vad skall man göra ? Någon som har något bra förslag ? Ingen som har lust att komma hit tidigt en dag och bara ägna hela dagen åt att fixa med min lägenhet, jag fixar en bil så kan någon smart och bra hjälpa mig med sätta upp planscher, fixa mattor, lampor och dylikt.

















*
En lite homage till Fuldesign och Delux

No comments: