Friday, October 5, 2007

Och kanske en liten, liten runk...?

Onani, onani,
Självhateri.

Onani, onani,
Tvångsmani.

Onani, onani,
Psykoterapi.

Kom bara och tänka på denna dikt jag skrev för ett bra tag sedan och var bara tvungen att ha med den igen, lätta upp stämningen lite. Inte för stämningen är dålig utan för att den bara kan bli bättre.

Fan det verkar bli en bra avslutning på kvällen och dagen, humöret är betydligt bättre, fått mig lite skratt och det känns ganska bra för stunden. Nicklas ringde, pratade en stund med honom och fan va det värmer att ha kompisar som verkligen bryr sig om en, tänker på en och ägnar tid åt en. Det jag oroar mig lite för att inte allt är klart innan han kommer, vill att det inte skall se så skabbigt och rörigt ut när han flyttar in. Har iofs bara bott här en vecka nu från och med idag men ändå. Har bestämt mig för att inte töja mitt hål något mer förens den senaste piercingen har slutat bli öm. Det är så jobbigt när hela örat skall hålla på att värka.

No comments: