Tuesday, October 30, 2007

Det Var Ju Jävligt Typiskt...

Bernt ringde mig för typ 5 minuter sedan och berättade att det inte funkade mellan han och hans sambo så wuppiedoo, jag får flytta ut inom 3 månader. Trött där, fan ååå så jävla segt. Orka ha en jävla inflyttningsfest nu. Fan go lägenhet förutom kanske röklukten men kunde man blivit av med, nära till allt och billig men nä ! Det blir till att flytta, skit också ! Det värsta är liksom det själva fysiska flyttandet och sen möblera osv. sen så lär vi ju bli två som flyttar och skall ha oss om vi lyckas hitta något inom 3 månader om vi nu skall flytta ihop.

Nu har jag ännu en sak att tänka på, jag har en jävla tenta som skall vara klar jääävligt snart. Måste försöka fokuser på den.
- Dumma Allting...

Så mycket ilska och frustration som vill ut nu, jag vet verkligen inte vart man skall göra av sig själv. Det är bara vääldigt dumt att släppa loss allt för då känns det som om mycket saker skulle kunna gå sönder. Det blir liksom jobbigt sen, städa och dylikt.

No comments: