Tuesday, October 23, 2007

Aldrig Är Det Tillräckligt...

Visst jag lyckas göra bra saker för mig själv och jag kan ibland när jag verkligen vill, orkar och har motivationen men det är aldrig tillräckligt. Trots att jag fått reda på csn, fixat med vårdcentralen så räcker det inte. Jag har inte pluggat något, jag gör aldrig de, jag städar aldrig ordentligt u.z.w. jag blir fan aldrig nöjd. Är väl rädd att ifall jag skulle nöja mig att jag skulle bli för bekväm och luta mig tillbaka allt för mycket och tillslut skulle aldrig något bli gjort. Problemet är bara att jag gör en massa saker som jag kanske egentligen inte borde göra, asså jag har en jävla lägenhet och vet inte vad en ekonomi är typ. Jag bara kör mitt race och ser det som om det löser sig på ett eller annat sätt, jag verkar aldrig ta något på direkt allvar och bryr mig inte om framtiden; varför skulle jag när jag redan skiter i vad som sker med mig nu så. Problemet är också även om något hårt skulle drabba mig så är jag inte säker på att jag skulle lära mig läxan fullt ut, möjligtvis skulle jag ta lärdom av den i början men efter ett tag skulle jag nog bara falla tillbaka till gamla vanor.

No comments: