Wednesday, October 24, 2007

Just Pain No Pleasure...

Satte in min 10mm nu, tryckte in den gott och som väntat sved det ju till och nu kliar det typ i hålet eller vad man skall säga. Lite svårt att komma åt där. Har fortfarande inte riktigt bestämt mig ifall jag skall till skolan eller inte, troligtvis inte. Det är i och för sig det jag borde göra, borde allra minst sitta hemma och tycka synd om mig själv för att jag sitter hemma och tycker synd om mig men ah...

Är arg på fittphotoshop och kukbordet, detta för att i photoshop kan man bara gå tillbaka ett visst antal ggr i historiken vilket är helt fukked upp för ifall man sitter och håller på med en bild som behöver ett visst antal klickningar med musen och så inser man tillslut att det inte alls blev bra så måste man antingen gå tillbaka lite, ha det som det är eller gå tillbaka från ursprungsbilden, vilket suger !

Sen är jag förbannad på mitt IKEAbord för att det vinglar av en simpel anledning, en jävla skruv som inte vill fästa ordentligt och dess gänger är ganska paj och det är svårt att komma åt med skruvdragaren och allt är bara bajs !

No comments: