Wednesday, December 5, 2007

What Up With My Sleep...?

Asså vafan är det med min sömn egentligen, vaknade runt 4 idag och i förrgår och kunde verkligen inte somna om. Måste säga att det är ganska frustrerande att behöva vakna så tidigt men men sånt är livet ibland antar jag. Har suttit och fixat in lite ny musik i min playlist och sitter mest och väntar på att Nicklas skall gå upp så jag kan sätta mig och plugga i vardagsrummet, varför jag inte kan sitta här vet jag inte, låter kanske lite mycket (vi säger att det är en bra ursäkt). Har tänkt att ta hand om disken och damsuga men får vänta tills Nicklas vaknar även om att chans är ganska liten att han skulle vakna med tanke på förra gången jag brötade och han låg och sov på soffan.

Skall på arbetsintervju på Sys jobb på torsdag men börjar komma på andra tankar angående om jag verkligen vill ta jobbet eller inte.

Än så länge så har jag, diskat, städat, rensat papper och satt på en tvätt och klockan är nollnio:fyrtio. Har inte pluggat något än visserligen men det kommer, någon skulle komma förbi mellan elva och ett och kolla på spisen. Förhoppningsvis så kan jag börja skriva på en av frågorna idag så man känner att man börjat på tentan, det är ju trots allt inte så jätte många dagar kvar.

No comments: