Wednesday, December 12, 2007

Systembolaget Nästa...?

Funderar på om jag skall bege mig till Systembolaget vid en senare tidpunkt idag och införskaffa mig mängder av alkohol. Av någon jävla idiotisk anledning har jag verkligen lust att supa skallen av mig, inte för att det kommer göra någon som helst nytta då och framför allt inte efteråt men trots vetskapen så vill jag verkligen bli skitfull. Tänkte liksom att man köper öl, cider och annan alkohol för hela dagen och verkligen börjar vid 12-tiden och bara dricker konstant. Tror inte det skulle tjäna något särskilt syfte utan har verkligen bara ett jävla sug för att verkligen bli råpackad. Vid detta laget så borde man ju tröttnat på att vakna upp riktigt bakfull och illamående men det verkar inte hindra mitt begär. Tror det mest handlar om att jag verkligen är uttråkad.

No comments: