Thursday, December 13, 2007

Got An Early Night...

Blev en tidig natt igår, gick och la mig strax efter 5-tiden och gick upp för ca tre timmar sedan, med andra ord 6 imorse. Förhoppningsvis så har jag lyckats vända tillbaka dygnet, fan det har varit två riktigt crazy veckor, eller om det gått mer vet jag inte men det har varit svårt att hålla koll tid på dygnet, vilken dag det var och vad nästa dag skulle vara.

Idag Hatar Jag:

Com Hem, de har en cplång laddningstid på deras hemsida och allt bara för att de har någon jävla fittvideo för att det är Lucia idag. Jag vill bara komma in på mina sidor jag vill inte se eran jävla skitvideo, bara ge mig ett alternativ att stänga ner skiten istället. Inte nog med de, jag fick en jävla räkning på massa pengar och jag kan inte se vad det är som kostar vad i telefonbiten, vilket är riktigt störande.
- Ladda klart sidhelvetet innan jag dödar skiten ur er, era små jävla kissfittor !

Inte nog att det måste brainfukka med mig på deras egna sida de måste teama upp med aftonbladet och ha samma jävla reklam och video där också, fan bara lämna mig i fred ! Vafan är det med världen idag ?! Helvete !

Dagens Nyheter:

Ny regel hotar Vasaloppet. FIS föreslår köldgräns. "Går det igenom skulle vi tvingas att ställa in vart och varannat lopp." - Dn.se, http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=724285

Vad är problemet ? Jävla bajshoror, asså vafan det får väl vara upp till var och en ifall man vill ställa in eller inte, det kanske blir varmare under dagen ? Någon som tänkt på de ? Helvete, blir så jävla förbannad. Dumma jävla idioter...

T-tröjor test för terrorlag. Tröjor såldes som stöd för terrorstämplade organisationer i Danmark. Idag faller domen mot klädfirman. - Svd.se, http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_682557.svd

"Det ville däremot åklagaren Lone Damgaard som hänvisade till paragraf 114:s definition på terrorister: Bägge grupper försöker skada ett land eller en organisation, bägge använder grovt våld, mord och frihetsberövande och bägge organisationer försöker skrämma befolkningen. Lone Damgaard avvisar också bestämt att man kan jämföra PFLP och FARC med den danska motståndsrörelsen under den nazistiska ockupationen."

Jaja, man kanske inte borde kolla på länder som möjligt skulle gå under dessa lagar. För Bush och hans polare skulle väl ändå klassas som en grupp?

No comments: