Tuesday, December 18, 2007

Lars Versus Accessoarer...

Fan det blir bara mer och mer och kontrasten blir bara större, om det färgmässigt eller stilmässigt funkar skiter jag i, jag gillar det och trivs som fan i allt det jag bär. Ju mer kontrast och kontrovers desto bättre, dock tror jag inte sticker ut så värst ändå. Senaste sak jag införskaffade var en snusduk, är väl medveten om att det egentligen heter snus[näs]duk men det skiter jag i för den är röd och snygg som fan. Ni ser den på bilden till höger, tänk er också en grön militärjacka med tyska flaggor på båda sidorna av axlarna, 20 hålskängor, en vit tröja där det står, "I Hate People", ett par rosa solglasögon med glittriga blommor som pryder de samt en vit basker på mitt huvud. Självklart hade jag på mig min scarfs, för jag vill vara len i truten...





Asså det är lite smått skrämmande hur lättroad man verkligen är, har säkert sätt denna 20 gånger de senaste dagarna och nu sitter jag och skriker "ah weuuuuuuuuuu" för mig själv och tycker det är hur jävla roligt som helst. Jag är bara så tappad ibland, fast antar att det inte gör något. Skit samma vad jag skrattar åt, jag skrattar åtminstone och det måste ju bara vara positivt.

Något jag glömde skriva om förut idag är att FTV kickar butt, fick ett meddelande förut idag som påminde mig om att jag har en tandläkartid nollåtta:fyrtio imorgonbitti. Det som suger är ju att jag måste åka härifrån tjugo över sju och det innebär att jag får gå upp vid sex-tiden vilket är ganska segt men å andra sida så sa jag att jag kunde så tidigt.
* Två timmar kvar...

No comments: