Tuesday, December 11, 2007

Just Take 'Em Right Off...

Fick en känsla att mitt liv rullar på ganska bra nu trots allt, visst det är verkligen långt ifrån perfekt men det har fan varit en jävla sjuk månad och jag tyckts ta mig igenom den ganska bra ändå. Vaknade strax efter tre och kunde inte riktigt somna och gick väl upp någon gång innan fyra, lite segt när det blir så där men men sånt är livet ibland man får bara försöka göra det bästa utav situationen och köra på. Tror det har hjälpt mig en del framåt att jag försökt hålla mig borta från godis och dylikt och just faktum att jag kunnat hålla mig i skinnet ganska bra har verkligen hjälpt samt att jag lyckades ta mig i kragen och verkligen slängde ihop mer än halva tenta på drygt 7 timmar samma dag den skulle in visar väl på något antar jag. Får väl ta och börja läsa till nästa tenta och jobba på den så att man blir klar med den också. Det jobbiga är självklart att gå igenom den och läsa det man skrivit, har svårt för det.

En fråga till folk från mig är, varför i helvete duschar man längre än typ 10 minuter ? Asså jag menar så jävla lång tid tar det inte att tvätta sig, är det verkligen så skoj att stå i duschen så länge ? Okej ifall man tar ett bad, det är meningen att det skall vara avslappnande osv. det kan jag köpa men duschandet fattar jag verkligen bara inte. Kan någon förklara för mig ?

1 comment:

"Pooptroop" said...

duscha i mindre än 10 minuter existerar inte i min värld. en halvtimme.. typ varje dag, det är min grej. men sen har jag väl någon renlighetsnoja - men det är fan gudomligt att duscha länge. bäst är att sitta på golvet i duschen och bara njuta