Sunday, December 9, 2007

Dammit, Jag Är Hypad...

Är ganska stissig just nu måste jag säga, gick upp ganska sent idag. Vad de två har med varandra att göra vet jag inte men fick inte riktigt sova bra inatt, nervös antar jag men hur som helst så gick jag upp vid nio och snart har jag skrivit klart en sida på sista fråga så det går framåt antar jag. Skall jag dock klara av denna behöver jag nog fan lite hjälp från andra folk och diskutera hur de skrivit för vet inte om jag hinner läsa allt de jag behöver läsa för de två andra frågorna. Huvudsaken är i alla fall att jag sitter och gör den nu och att jag gör mitt yttersta för att bli klar och klara den.

Tog mig en energidryck nu så får se hur man mår sen idag.

Blev en lite paus med photoshopade och ett avsnitt av Black Books.





* Börjar arta sig...

No comments: