Wednesday, December 5, 2007

Kampen Mot Tröttheten...

Asså blood hell är såå jävla trött, varit mer eller mindre vaken sedan fyra imorse och som det känns nu kan jag fan däcka när som helst. Behöver bara hålla mig vaken cirka tre timmar till så kan jag gå och lägga mig men jag behöver verkligen plugga men har verkligen inte den fysiska orken eller koncetrationen till det. Jag är verkligen så jävla borta att det finns fan inte.

Någon som inte tycks gilla mig här i världen i alla fall, någon som skrivit den oerhört konstruktiva frasen
"BÖGGGGGGGJÄVEL" till en av mina bilder på bilddagboken. Frågan är bara varför, jag tar knappast åt mig det känns bara bortslösad tid, that's all... Om något så hade det väl motsatt effekt, det är smått underhållande ändå jag menar orka med patetiska opersonliga och helt felaktiga påhopp.

Verkar som om jag lyckats hålla ut trots allt, nu blir det en uppfriskande och avslappnande dusch för att sedan nana. Får försöka komma upp tidigt imorgon och se till att få pluggat lite för ifall jag skall ha någon chans till att få godkänt så måste jag fan ta tag i det här.

No comments: