Wednesday, December 26, 2007

Varför Skall Det Vara Så Svårt...?

Fan vissa små vardagliga saker som till synes ser enkla ut blir jävligt svåra ibland. Skulle skicka tillbaka den dvdfilm jag köpte från någon i USA, det visade sig vara fel utgåva och det var inte den jag ville ha. Hur som helst, så gick jag till Angereds centrum för att panta lite burkar och posta skiten och jag vet att det finns någon slags postservice men blev så jävla osäker på ifall de kunde hjälpa mig och jag ville ha ett riktigt postkontor och frågade killen i ICAs förköpsbutik eller vafan det heter och han kassan förklarade vart jag kunde hitta postkontoret. Jag går dit för att se att det är ett företagscenter så jag antar att jag inte kan gå in som privatperson och går tillbaka till centrum för att testa på spelbutiken och självklart har skiten stängt ner, så jag får väl försöka dra mig in till Nordstan imorgon istället.

Skulle behöva dammsuga här i lägenheten eller åtminstone i mitt egna rum för det är sketet, har redan satt på en tvätt och det skulle behöva diskas lite. Hade tänkt att vara så duktig att diska de skålar och glas jag fått redan nu istället för att göra det sen när jag väl skall använda de. Framför allt skulle jag behöva sätta mig med tentan och skriva klart den, jag har nästa 3 veckor på mig och det hade varit bra att börjat på den så man slipper super stressa. Har fortfarande lite svårt att greppa att jag fått godkänt på den senaste tentan, lämnade ju in sent och kändes mest som om jag bara ordbajsade på fråga två om inget men men det står ju att jag fått godkänt så jag får väl acceptera det. Hela tiden så kompromiserar man sina egna förmågor, det är inte bra men svårt att låta bli.

No comments: